maanantai 6. helmikuuta 2012

lätkäntäyteinen vklp

Mulla ei oo taaskaan mitään kuvia, vaikka kannan kameraa yleensä aina mukana niin se on vaan siel laukun pohjal möllöttääs enkä saa ikiin aikaseks ottaa mitää kuvii.Viikonloppu hujahti taas nopeesti niinku yleensä, ois kokeisiiki pitäny lukee, mut se sit vähän jäi(ylläri). Lauantaina käytii kattoo marin ja nooran kaa been pelii ja sunnuntain uusiks ja sit nopeest kouvolast viel valkealaa kattoo litin pelii! Nojoo tänää oli ruotsin koe joka meni mun mielest tooosi hyvin, et oon pettyny jos en saa siit hyvää numeroo! Huomen viel ois tiedos saksan koe ja sit kolmas koeviikko on pulkas ja enää kaks jaksoo edes, hui ku aika menee nopeest, kesää ootelles! Täl viikol pitäis vihdoin ja viimein nähä oonaa, ku en oo sitäkä nähy varmaa parii viikkoo kaikkien kouluhommien takii :(
weheartit
Oikeest äää mie haluun ulkomaille NYT! Oikeest mul on koko ajan matkakuume vaik oisin tullu viikko sitte jostain, mä en oo oikeest luotu tänne kylmään suomeen! Kaiken lisäks rusketus on jotain niiiiiiiin upeeta, se tekee ihmisest paljon kauniimman! Oishan tietyst noi itseruskettavat, mut emmä oikee tykkää niitten kaa löträillä, luonnollinen rusketus is the best ja no solkkuu voisin mennä, mut tääl kouvolas ei vissii niit hirveest oo!

Mitäs te sanotte rusketuksesta kaunistaaks se ihmisiä?

6 kommenttia:

  1. mä oon niiiin lähös parin kk pääst ulkomaille mut ei hajuu seurast, lähtää!! :D:D en jaksa funfitin solkkuu....

    VastaaPoista
  2. tyttituulia- nojoo niin mieki!!1 mut sama onglema ton seuran kans :--D no eiköhän myö lähtä neljästää ;)

    VastaaPoista
  3. Tosi ihana blogi sulla! Söpöjä kuvia :3 Jään lukijaksi! Käy ihmeessä kattomassa munkin blogi, tarvitsisin pari uutta lukijaa ;)

    http://pictureofmydreams.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi kiitos :) jääny vaa tää blogi vähä unholaa, no ehkä tää joskus viel herää henkii :) ja pitää käyä tsekkailees :)

      Poista