torstai 29. maaliskuuta 2012

huppsss

Hups hups hups, vähän tää blogi jääny unholaa, no ehkä tää viel täst herää henkii :) nyt on vaa ollu kaikkee muuta ni ei oo oikee ehtiny päivitellä. Täshän on ollu välis hiihtoloma ja kävästii tyttöjen kaa tallinnas ja täs postaukses vilahtaa jotain tallinna kuvii. Mutta joo huomenna alkais koeviikko, mutta mullapas se loppuukin, ku ollaa maanantaina lähös jenkkeihin koulun yhen kurssin kaa, jeee! en malta millää oottaa! :p täl viikol oon raatanu duunii duunin perää, no ky se näkyy sit tililläki ;) ei täs varmaa muuta, et palaillaa ehkä sunnuntain tai sit puolentoistviikon pääst amerikkakuvilla!! Ainii kävin myös täs ykspäivä ottaa ripsienpidennykset, meee like! See ya sooon!

tallinna 011
tallinna 021
tallinna 039
rillo ja muuta 121
tallinna 073
tallinna 082
hanasaari 698
hanasaari 709

pps. oikeest auttakaa mua mä en tiiä yhtää mist mä tänne kirjottaisin et mikä teit kiinnostaa ja länttääks vaa omast naamast kuvii vai mistä... joo tiiän oon amatööri

3 kommenttia: